astro |
Надіслано: 17 Грудня, 2009 - 22:06:12
|
Адміністратор
Повідомлень всьго: 92
Дата реє-ції: Лют. 2010
|
Ні, шановні, астрономічні питання є у Природознавстві, 5 кл. Та що там, подивіться на сайті МОН України проект стандарту дошкільної освіти - у дитячих садках дітям мають давати елементи астрономічних знань. А ще ж є близька до нас фізика, існує поняття міжпредметних зв'язків (от як хіміки можуть пояснити виникнення хімічних елементів у природі не згадавши про астрономію?).
Отже, у нас багато чого є, хоча і не все те, що справді потрібно.
Але головне - у нас майже не залишилось учителів, які хочуть (мають внутрішнє бажання, без примусу) викладати астрономію. Так, вони є (честь і низький їм уклін), але це не та критична маса, яка здатна запустити процес астрономічної освіти в Україні. |
|
|
astro |
Надіслано: 18 Грудня, 2009 - 08:54:12
|
Адміністратор
Повідомлень всьго: 92
Дата реє-ції: Лют. 2010
|
Моя думка, звісно суб'єктивна, стосовно викладання Природознавства - у 5 кл. його має викладати фізик, а у 6-у - біолог. Зрештою не це головне. Наскільки мені відомо зазначений предмет запроваджували як певний інтегративний природничий курс, а тому в ньому головним є показати дитині цілісність природи (точніше, природу, як основу майбутніх шкільних курсів фізики, хімії, біології, географії, астрономії).
Що маємо на практиці - предметники рорзглядають Природознавство як початок лише їхнього курсу (всі суміжні дисципліни відходять на другий план).
Вважаю, що ситуацію треба виправляти. |
|
|
Киричик С.М. |
Надіслано: 09 Січня, 2010 - 21:07:13
|
Newbie
Повідомлень всьго: 2
Дата реє-ції: Січ. 2010
Звідки: Луцьк
|
Іван Крячко пише:Моя думка, звісно суб'єктивна, стосовно викладання Природознавства - у 5 кл. його має викладати фізик, а у 6-у - біолог. Зрештою не це головне. Наскільки мені відомо зазначений предмет запроваджували як певний інтегративний природничий курс, а тому в ньому головним є показати дитині цілісність природи (точніше, природу, як основу майбутніх шкільних курсів фізики, хімії, біології, географії, астрономії).
Що маємо на практиці - предметники рорзглядають Природознавство як початок лише їхнього курсу (всі суміжні дисципліни відходять на другий план).
Вважаю, що ситуацію треба виправляти.
На мій погляд, курс природознавства 5,6 кл потрібно викладати не одному вчителю, а розділити по розділам різних вчителів предметників. В такому разі, кожен вчитель зможе максимально показати особливості того чи іншого розділу природничої науки, чим і зацікавить молодших школярів до серйозного вивчення природи. Адже це питання турбує найбільше. |
|
|
|